Toxic epidermal necrosis - Թունավոր Էպիդերմալ Նեկրոզhttps://hy.wikipedia.org/wiki/Տոքսիկ_էպիդերմալ_նեկրոլիզ
Թունավոր Էպիդերմալ Նեկրոզ (Toxic epidermal necrosis) մաշկի ծանր ռեակցիայի տեսակ է: Վաղ ախտանշանները ներառում են ջերմություն և գրիպի նման ախտանիշներ: Մի քանի օր անց մաշկը սկսում է բշտիկներ և թեփոտվել՝ ձևավորելով ցավոտ շերտավոր հատվածներ: Կարևոր է, որ լորձաթաղանթները, ինչպիսիք են բերանի խոռոչը, նույնպես սովորաբար ներգրավված են: Բարդությունները ներառում են ջրազրկում, sepsis, թոքաբորբ և բազմաթիվ օրգանների անբավարարություն:

Ամենատարածված պատճառը որոշ դեղամիջոցներ են, ինչպիսիք են լամոտրիգինը, կարբամազեպինը, ալոպուրինոլը, սուլֆոնամիդային հակաբիոտիկները և նևիրապինը: Ռիսկի գործոնները ներառում են ՄԻԱՎ-ը և համակարգային կարմիր գայլախտը: Բուժումը սովորաբար տեղի է ունենում հիվանդանոցում, օրինակ՝ այրվածքների բաժանմունքում կամ ինտենսիվ թերապիայի բաժանմունքում:

Բուժում
Սա լուրջ հիվանդություն է, ուստի, եթե ձեր շրթունքները կամ բերանը վնասված են կամ ձեր մաշկը բշտիկավոր է դառնում, հնարավորինս շուտ դիմեք ձեր բժշկին:
Կասկածելի դեղերը պետք է դադարեցվեն: (օրինակ՝ հակաբիոտիկներ, ոչ ստերոիդային հակաբորբոքային դեղեր)

  • Թունավոր Էպիդերմալ Նեկրոզ (Toxic epidermal necrosis) ― ի բնորոշ մաշկի կորուստ
  • TENS ― օր 10
  • Necrolysis epidermalis toxica
  • Վաղ փուլի բշտիկները կարող են արագ զարգանալ և մի քանի օրվա ընթացքում ընդգրկել ամբողջ մարմինը: