Drug eruption - Թմրամիջոցների Ժայթքումhttps://hy.wikipedia.org/wiki/Տոքսիկոդերմիա
Թմրամիջոցների Ժայթքում (Drug eruption) -ը մաշկի դեղորայքի անբարենպաստ ռեակցիան է: Դեղորայքից առաջացած մաշկային ռեակցիաների մեծ մասը մեղմ է և անհետանում է վիրավորական դեղամիջոցը դադարեցնելու դեպքում: Այնուամենայնիվ, ավելի լուրջ հիվանդությունները կարող են կապված լինել օրգանների վնասվածքների հետ, ինչպիսիք են լյարդի կամ երիկամների վնասը: Դեղորայքը կարող է նաև առաջացնել մազերի և եղունգների փոփոխություններ, ազդել լորձաթաղանթների վրա կամ առաջացնել քոր՝ առանց մաշկի արտաքին փոփոխությունների:

Դեղորայքային ժայթքումները ախտորոշվում են հիմնականում բժշկական պատմության և կլինիկական հետազոտությունից: Մաշկի բիոպսիան, արյան թեստերը կամ իմունոլոգիական թեստերը նույնպես կարող են օգտակար լինել:

Ժայթքման պատճառ հանդիսացող սովորական դեղամիջոցների օրինակներն են հակաբիոտիկները և այլ հակամանրէային դեղամիջոցները, սուլֆա դեղամիջոցները, ոչ ստերոիդային հակաբորբոքային դեղերը (NSAIDs), չարորակ ուռուցքների քիմիաթերապիայի միջոցները, հակաջղաձգային և հոգեմետ դեղերը:

Ախտորոշում և բուժում
Եթե ​​դուք ունեք ջերմություն (մարմնի ջերմաստիճանի բարձրացում), դուք պետք է հնարավորինս շուտ դիմեք բժշկի: Կասկածելի դեղամիջոցը պետք է դադարեցվի (օրինակ՝ հակաբիոտիկները, ոչ ստերոիդային հակաբորբոքային դեղերը): Մինչ հիվանդանոց այցելելը, բանավոր հակահիստամինները, ինչպիսիք են ցետիրիզինը կամ լորատադինը, կարող են օգնել քորի և ցանի դեպքում:
#Cetirizine [Zytec]
#LevoCetirizine [Xyzal]
#Loratadine [Claritin]

Արյան ստուգում (CBC, LFT, էոզինոֆիլների քանակ)
Օրալ ստերոիդներ և հակահիստամիններ՝ բժշկի նշանակմամբ

  • Թմրամիջոցների Ժայթքում (Drug eruption) բնութագրվում է ամբողջ մարմնի վրա ազդելով:
  • Այն դեպքերում, երբ այն լայնորեն ազդում է օրգանիզմի վրա, կոնտակտային դերմատիտի փոխարեն պետք է դիտարկել Թմրամիջոցների Ժայթքում (Drug eruption) ախտորոշումը:
  • AGEP (Acute generalized exanthematous pustulosis) դեղորայքային ցանի տեսակ է։